Про відгуки інтернет-магазину дитячого одягу Леопольд

З радістю повідомляємо про введення системи відгуків та питань на нашому інтернет-магазині ( відгуки про інтернет-магазин Леопольд від наших покупців - натисніть для прочитання). Дане нововведення вирішує низку завдань.

Спочатку, відгуки та запитання допоможуть зробити вибір. Ми самі робимо більшість фотографій товарів, усі їх описи, коли це необхідно чи нас просять - виконуємо заміри речей. Але ніщо так не допомагає, як реальний відгук від тих, хто вже встиг купити та випробувати конкретну річ.

По-друге, ваші відгуки та питання допоможуть зробити магазин ще кращим. При виборі асортименту товарів ми завжди орієнтуємось на їх якість, безпеку, зовнішній вигляд, досвід попереднього співробітництва з цим брендом дитячого одягу. Зовнішній огляд, вивчення складу та характеристик при складанні товарного асортименту дозволяють максимально якісно відібрати речі перед прийняттям рішення щодо включення їх до асортименту нашого інтернет-магазину. Але на всі правила бувають винятки. Окремі моделі давно відомих брендів іноді можуть проявити свої особливості тільки в реальній експлуатації - носінні та пранні. І тут на допомогу приходять відгуки тих, хто вже купив цю річ.

По-третє, ваше природне бажання висловити свою думку (що, до речі, ми дуже цінуємо)! Якщо вам все сподобалося - похваліть нас, якщо щось було не так як би того хотілося - посварьтеся, врахуємо всі ваші побажання. Тільки величезне прохання - писати максимально аргументовано: що, чому, і як!

Відгук та питання: яка між ними різниця?

Відмінності між ними, за великим рахунком, чисто умовні. Якщо ви хочете поділитися своєю думкою про використання конкретного товару або якість виконання вашого замовлення - залишайте відгук (до товару або магазину в цілому відповідно). Якщо ж ви хочете дізнатися щось додатково про товар або роботу магазину - залишайте вже питання. У робочий час (понеділок - п'ятниця, з 9 до 18 без обіду), ви отримаєте відповідь на своє запитання протягом 15 хвилин.

Додаткові відомості у відгуках.

Для більшої інформативності у відгуках відвідувачів відображається розширена інформація, залежно від того, до чого цей відгук залишено. Наприклад, якщо це відгук до товару, який вже був куплений відвідувачем у нашому інтернет-магазині, поруч із відгуком буде автоматично відображено таку інформацію:


Зверніть увагу: ці дані відображають інформацію на момент публікації відкликання. Якщо відвідувач через якийсь час купить товар, до якого залишив відгук, така галочка все одно не з'явиться - адже відгук був залишений на той момент, коли відвідувач ще не купив цей товар у нашому магазині.

Відповідно, і рекомендувати товари іншим можуть лише відвідувачі, які вже купували цей товар у нас. Ми дбаємо про максимальну правдивість кожного відгуку. Коли ви бачите відгук з такою галочкою, можете бути впевненим у його достовірності: людина, яка залишила відгук, точно купувала цей товар.

Модерація питань та відгуків

Ми залишаємо за собою право перевіряти всі залишені питання та відгуки перед тим, як відобразити їх на сайті. Це робиться для перевірки відсутності реклами у повідомленнях, ненормативної лексики. Ми не видаляємо та не змінюємо відгуки клієнтів (орфографія та пунктуація авторів завжди зберігається). Ми цінуємо кожен відгук та кожна аргументована думка, як позитивна, так і негативна.

До чого можна залишити відгук чи запитання?

На даний момент ви можете залишити свій відгук або запитання до:
- будь-якому з товарів на сайті;
- магазину загалом;
- будь-якому бренду дитячого одягу загалом;
- будь-якої публікації на сайті (розділ " цікаво почитати ").

Величезне прохання залишати свої відгуки та питання саме там, до чого вони відносяться. Наприклад, ви купили комплект трусиків Mom & Bab і хочете поділитися з ними своїми враженнями. Чудово, просто зайдіть на сторінку цього товару і напишіть про нього свої враження. Якщо ви захотіли залишити відгук про магазин в цілому, зайдіть на сторінку " про нас " і напишіть все, що вам сподобалося, і що ні. Відповідним чином слід діяти, коли ви хочете написати відгук або питання про конкретний бренд або публікацію і так далі.

Дякуємо за увагу, ми намагаємося бути кращими для вас! посмішка

Copyright © 2014 Інтернет-магазин дитячого одягу «Леопольд».
(переклад)


    

Тетяна
(Перекладено) Замовляла дитині тапочки, устілки 19 см, а прийшло чомусь 19,5. Тепер не носимо, великі! Хоча за якістю добротні.


вопрос

Олена
(Перекладено) Скажіть будь ласка, всі товари у вашому магазині відповідають розмірним замірам вашої таблиці
Консультант Владислав: (автоматичний переклад)
Так, звичайно, відповідають. Інакше навіщо тоді заміри взагалі вказувати? посмішка

У нас завжди все відповідає, не тільки розміри, але й наявність, та ціни на сайті - все завжди актуально, звертайтесь.


покупаю в "Леопольде"
рекомендую другим
    

Валентина
(Перекладено) Дуже дякую співробітникам магазину. Покупками дуже задоволена, гарна якість та швидка доставка. Якщо треба відповідають на будь-яке питання оперативно, за що окреме спасибі. Єдине з розмірами треба уточнювати, втім як і скрізь (адже дітки різні). Рекомендую всім!
Сподобалося: Дуже сподобалася тепла жилетка, штанці, боді теж дуже подобаються.
Не сподобалося: Трусики-не промокашки таки трохи протікають.



написати відгук чи задати питання про статтю
Зверніть увагу! Ця форма для відгуків про даній публікації. Якщо ж Ви хочете написати відгук про конкретний товар, прохання робити це на сторінці відповідного товару.
Залишити відгук про статтю
Ваше ім'я:
Електронна пошта:
Оцінка:
Коментар:
Зверніть увагу! Ця форма для запитань про даній публікації. Якщо ж Ви хочете написати питання про конкретний товар, прохання робити це на сторінці відповідного товару.
Задайте питання про статтю
Ваше ім'я:
Електронна пошта:
Питання:

закрити
закрити
закрити
закрити